10 Mayıs 2011 Salı

Facebook hakkında ve içinden.

İlk çıktğı günlerde facebook'u bende denedim. Bir üyelik oluşturdum. Çok takılmaım önceleri, ancak zaman ilerledikçe tanıdık herkes "-face'n varmı" diye sorup durdu. Açıkçası bende saf saf var dedim ve neredeyse msn'mdeki herkesi kabul ettim. Sessizlik sadece 2 gün sürdü. İki gün sonra önce birsi, sonra öteki ve daha sonraki saatler içinde diğerleri hep aynı şeyi sordular kızgınlıka. "- Bu kim.?", "-O kim?", "-Bunlar kim çabuk açıkla!.".vs.  Gayet tabiki ustalıkla hepsini cevapladım ama buna ragmen bana kızıp, küsenler oldu. Facebook'u iptal ettim hemen. ama iptal biraz zaman alıyormuş Yani kurtuluş zordu. Neticede benim sadece kendilerine ait olduğumu sanan pek çok internet sevgililerimden  üçünü kaybettim. Kalanlar da ya benden vageçemedikleri için yada bana inandıkları için benimle devam ettiler ve halada ediyorlar.
Bu kötü facebook macerasından sonra o siteyi hiç merak etmedim, girmedim.
Ancak 2 gün önce çok sevdiğim bir arkadaşım ısrarla beni okey oynamak için çağırdı ve dandik bir üyelik oluşturarak üye oldum.(Şu an oda iptale verilmiştir). Bu kısa üyelik sırasında facebook'ta biraz gezindim. Şunun arkadaşı, bunun arkadaşı derken birbirinden ilginç resimlerle karşılaştım. resimlerin  altındaki yazılar ve başlıkların birer tuzak olduğu, yada gerçeklerle ilgisinin bulunmadğını anlamak zor değil. Ama ben resimlere taktım ve birkaç tanesini alıp burada paylaşayım dedim.
Sevgili okuyucular. Tahmin edeceğiniz gibi türbanlı bayanlara karşı değişik bir ilgim var. Ki zaten benim internet üzernden tanışıp beraber olduğum bayanlardan üç tanesi türbanlıydı. Gerçek olan şey şu ki; seks konusunda türbanıl bayanlarla türbansız bayanlar arsında hiç fark yok. 


2 yorum:

  1. ilginç bir tesbit olmuş mutluadam.

    YanıtlaSil
  2. Aslında genel olarak yaşadığımız cinsellikler alışılagelmiş şeylerdir. Her ne kadar benim için asla bıkmak usanmak veya farklılıklar aramak sözkonusu dğeilse de, şu türbanlılar tamamen renklendirdi seks hayatımı. İlginçlik burada sanırım.teşekkürler

    YanıtlaSil