29 Haziran 2011 Çarşamba

Superonline kapanıyormuş.


Superonline.com kapanıyormuş. Bugün internette yayınlanan bir haber böyle diyordu. anında ilgili siteye girdim. Haber doğru. superonline.com ana sayfasında şu bildiri vardı:"Superonline.com kapanıyor! Şirketimizi iş planları çerçevesinde 01.07.2011 itibariyle Türkiye'nin haber ve eğlence portalı superonline.com'u kapatma kararı aldık. superonline.com'dan e-posta hizmeti alana kullanıcılarımızın herhangi bir sorun yaşamayacaklarını veya bu durumdan olumsuz etkilenmeyeceklerini bildirmek isteriz."
Aslında benim için çoktan kapanmıştı. Sadece belli bir burukluk çöktü ister istemez. İnternete ilk adımımı 1998 yılında bu siteden atmıştım. Her türk erkeğinin internete ilk bağlandğında aradığı şeyleri bende aramıştım.seks, playboy, çıplak kadın resimleri, seks hikayeleri gibi. Ancak abone olduğum servis sağlayıcısı oludğu için ana sayfa olarak çıkıyordu.Böyle olunca öncelikle tüm siteyi incelemiştim.


"Superonline World Club"u tıkladım. Üye oldum. O günün internet teknolojisine göre oldukça güzel tasarlnmıştı. Mini bir web sayfası yapma imkanı veriliyordu. Oyunlar vardı, okey, tavla ve kağıt oyunları. Ama en önemlisi internette ilk defa girdiğim sohbet odaları vardı. Önce anlamsız anlamsız sohbetlere bakıp, ürkek bir şekilde birşeyler yazmaya başlamıştım. Pek ilgi görmüyordum ilk başlarda. üyelik sayfama güzel resimler şiirler ve yazılar ekledim kısa sürede. Böyle olunca sohbet odalarında kısmen ilgi görmeye başladım. Çünkü amacım sadece sohbet değildi ve bu anlaşılmıştı.
Çok kısa sürede pek çok arkadaş edindim. Ve sanal alemin meyvelerini çok erken bir zamanda yemeye başladım. Tahmin edeceğiniz üzere internet üzerinden ilk kez buradan tanışıp işi buluşmaya kadar götürüp hani aşktan çok seks arkadaşlıkları edinmiştim buradan.


Kuşkusuzki buradan tanışıp hayatlarını birleştiren arkadaşlarımızda vardı.İşte güzel bir örnek
Club çoktan kapanmıştı. Yani zaten artık yoktu ama sitenin komple kapanması hüzünlendirdi beni.

6 yorum:

  1. verdiğin linkteki kişilerle o yıllarda pek sohbet etmiştik. orda hakikaten özellikle edebiyat(chat kanalı)kanalında sağlam edebiyat,şiir,tarih muhabbetleri dönerdi. Merak ettim nickiniz neydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nickim, "ejdergold" idi. sizin?

      Sil
  2. cicada vardı hatırlar mısınız bilmem? superonlineworld chat admin :))

    YanıtlaSil
  3. kessinlikle hatırladım. Ancak hiç tanışmadık. Online oranı çoğunlukta olan üyelerin çoğunu hatırlarım.Mutlaka ortak tanıdıklarımız vardır.

    YanıtlaSil
  4. benim internet üzerinde ilk meraba dedigim kişi saika nickli biriydi ..meraba dedikten sonra hic konusmadik :D

    YanıtlaSil
  5. :) Sonrasında mutlaka vardır ama değilmi.? Çünkü hepmizin oldu, hala devam edenler var.Ve benim için kalıcı olanlar sadece superonline'den gelenler.

    YanıtlaSil